پیام مدیر کل بهزیستی ایلام به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار

مدیر کل بهزیستی ایلام در پیامی ۱۷مردادماه روز خبرنگار را گرامیداشت.

به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی بهزیستی ایلام، متن پیام به شرح ذیل است:

«١٧ مردادماه روز وقایع‌ نگارانی است که حرمت قلم و آگاهی را پاس داشته و قلم خویش را جز در مسیر حق و عدالت و عمل به مسئولیت خطیر خود در جامعه به کار نمی‏گیرند.

خبرنگار شهید «محمود صارمی» و دیگر شهدای عرصه اطلاع رسانی بعنوان چهره های درخشان و ماندگار قلم خود  را سلاح و رسانه را سنگر دفاع از استقلال و آزادی و مقابله با  زورگویان بریده از انسانیت و قدرت‌های سلطه ‏گر جهانی قرار دادند و در این راه پرافتخار به لقاء محبوب رسیدند.

بر این اساس جامعه فرهیخته خبرنگاران با افتخار به رسالت حساس خود می توانند در قبال ملت، کشور و اعتقادات و باورهای اجتماع نقشی بسزا و تأثیر گذار ایفا کرده و جامعه را در راستای تحقق اهداف والای انسانی یاری نمایند.

اینجانب ضمن تسلیت ایام سوگواری شهادت مظلومانه و تاریخ ساز سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران با وفایش و گرامیداشت یاد و خاطره شهید "محمود صارمی" و سایر شهدای عرصه خبر، فرا رسیدن ۱۷مردادماه روز خبرنگار را به تمامی فعالان این عرصه به عنوان نمایندگان افکار عمومی جامعه تبریک عرض نموده، توفیق روز افزون خانواده بزرگ و ارجمند رسانه به عنوان طلایه داران  عرصه آگاهی و دانایی را از ایزد منان خواهانم.»

«حسین نورعلیوند»

کد خبر 63334

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد